Marka wódki Finlandia otwiera wirtualny bar „Barmański po Fińsku”
Marka Finlandia Vodka (Brown-Forman Polska) rozpoczęła kampanię „Barmański po Fińsku”, przygotowaną przez agencję K2 Create (Grupa K2).

Finlandia Vodka otworzyła wirtualny bar, którego goście wraz z ekspertami barmańskiej miksologii, uczą się fińskiej sztuki tworzenia koktajli i starannego dobierania składników. Konsumenci dowiedzą się między innymi, jak stworzyć bar we własnej kuchni. Poznają też praktyczne barmańskie wskazówki.
Finlandia promuje się w digitalu
Działania, które rozpoczęły się w kwietniu, prowadzone są w kanałach social mediowych marki Finlandia oraz współpracujących z nią influencerów. „Barmański po fińsku” ma być stałym formatem w komunikacji dotyczącej tworzenia koktajli.
– Tworząc wirtualny bar oparliśmy się na obserwacji, że Finowie są mistrzami social distancingu. Spędzanie czasu w domu to dla nich chleb powszedni. Lata praktyki nauczyły ich, jak łączyć smaki, robić coś z niczego i tworzyć barmańską atmosferę we własnym zaciszu domowym. Potrafią przygotować naprawdę pyszne drinki na bazie Finlandia Vodka – mówi Maciej Gierula, junior brand manager Finlandia Vodka.
W pierwszym odcinku Maciej Szymański, trener programu barmańskiego Master Craft Academy, wspólnie z wokalistką Klaudią Szafrańską rozmawiają o najciekawszych drinkach na domówkę. Materiał dostępny jest na profilu Finlandia Vodka na Facebooku.
Dołącz do dyskusji: Marka wódki Finlandia otwiera wirtualny bar „Barmański po Fińsku”