Mariusz Pudzianowski w pierwszej kampanii telewizyjnej Betfan
Firma bukmacherska Betfan rusza z pierwszą kampanią telewizyjną. W roli głównej występuje strongman Mariusz Pudzianowski.

W kanałach sportowych stacji Canal+, Polsatu i TVP pojawiły się pierwsze spoty telewizyjne promujące Betfan. W reklamie, która prowadzona jest pod hasłem „Masz już konto w Betfan? Czy mam Ci je wklepać?”, występuje Mariusz Pudzianowski.
- Zależało nam, by materiał w 100% odpowiadał DNA naszej marki, która uwielbia kreować trendy i wyznacza nowe kierunki rozwoju branży. Dlatego pomysł na spot i kampanię opracowaliśmy sami. Cała produkcja w znacznej mierze nawiązuje do siły i charakteru Mariusza Pudzianowskiego, dlatego w materiale nie zabraknie ujęć z siłowni i oktagonu - mówi Jakub Świsłowski, dyrektor marketingu Betfan.
Mariusz Pudzianowski promował już w tym roku ofertę zakładów gier karcianych na żywo Betfan.
Dołącz do dyskusji: Mariusz Pudzianowski w pierwszej kampanii telewizyjnej Betfan