Marek Rolf: z Wirtualnej Polski do Equinox Polska
Z początkiem kwietnia Marek Rolf objął funkcję head of digital w domu mediowym Equinox Polska (należącym do Group One). Wcześniej pracował w Wirtualnej Polsce i ZenithOptimedia Group.

W Equinox Polska Rolf będzie odpowiadał za tworzenie i realizację komunikacji w mediach cyfrowych dla klientów (w tym koordynację działań niestandardowych w zakresie mobile mediów społecznościowych i performance marketingu), integrację działań całej firmy w tym zakresie oraz ich optymalizację w ramach zasobów Group One. Na co dzień będzie bezpośrednio współpracował z Tomaszem Sową, managing directorem Equinox Polska.
Poprzednio działem digitalowym Equinox Polska kierował Jarosław Sosiński, który jesienią ub.r. odszedł do założonej wspólnie z Łukaszem Sysą i Bartoszem Niewiadomskim White Paper Agency (więcej na ten temat).
Marek Rolf przez ostatnie dwa lata zarządzał działem sprzedaży sieci reklamowej AdTotal należącej do Wirtualnej Polski. Ponadto w WP kierował działem klientów indywidualnych, odpowiadając za obsługę kluczowych kontrahentów bezpośrednich. Wcześniej jako interactive media planner w ZenithOptimedia współtworzył nowo powstający wtedy dział interaktywny Zed Digital. Z branżą reklamy internetowej jest związany od 2006 roku.
Dołącz do dyskusji: Marek Rolf: z Wirtualnej Polski do Equinox Polska