Marek Buzun head of product w Clear Channel Polska
Do zespołu firmy reklamy zewnętrznej Clear Channel Polska dołączył Marek Buzun, przez ostatnie dwa lata związany z biurem reklamy Polsat Media.
Marek Buzun objął w Clear Channel Polska stanowisko head of product. Jego główne obowiązki, to rozwój i uelastycznienie oferty digital oraz ofert pakietowych, dostosowanie ich do zmieniających się potrzeb rynkowych, rozwój pomiaru widowni oraz obecność ofert DOOH w ekosystemie programatycznym.
Marek Buzun ma 20 letnie doświadczenie w branży mediowej, m.in. w domu mediowym Universal MacCann oraz telewizjach TVN i Discovery.
Ostatnie dwa lata, do grudnia 2021 roku, pracował na stanowisku head of product development/digital w Polsat Media, gdzie odpowiadał za rozwój oferty reklamowej video oraz digital audio, kontakty z partnerami programatycznymi, a po przejęciu przez Polsat portalu Interia, dostosowaniu jej oferty do polityki sprzedaży biura reklamy.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Z nowym rokiem do zespołu sprzedaży agencyjnej na stanowisko senior account manager dołączył także Łukasz Gala, posiadający 16-letnie doświadczenie w branży mediowej, zdobywane w domach mediowych Starcom oraz Blueway Com. Ostatnie osiem lat, do grudnia 2021 pracował na stanowisku media manager w Blueway Com, gdzie odpowiadał za strategie, planowanie i zakup, a także za kontakty z klientami i partnerami mediowymi agencji.
Dołącz do dyskusji: Marek Buzun head of product w Clear Channel Polska