Cztery nowe pakiety w ofercie Clear Channel
Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Polska poszerza ofertę pakietów dedykowanych Young, Ladies, Active oraz Silver o nowe propozycje: Pharmacy, Fashion, Pakiet Kibica, Party-Time.
Pakiety dedykowane to gotowe rozwiązania w specjalnych cenach dla klientów szukających odpowiednio zlokalizowanych nośników do komunikacji z wybraną grupą celową.
Jest to mix klasycznych nośników oraz Digitali w wybranych lokalizacjach, który pozwala na dotarcie z komunikatem tam, gdzie poruszają się i przebywają konsumenci, do których chcemy najbardziej dotrzeć.
Wśród nowych pakietów CCP są: Pharmacy - pakiet dopasowany pod klienta firm farmaceutycznych, sieci aptek, drogerii i firm oferujących suplementy; pakiet Fashion dedykowany pod klientów zainteresowanych zakupem odzieży i obuwia; z lokalizacjami w okolicach sklepów; Pakiet Kibica umożliwia dotarcie do kibiców i osób zainteresowanych sportem - nośniki zlokalizowane są przy pubach, sklepach sportowych i spożywczych oraz Party Time - to pakiet, w którym nośniki są w okolicach modnych miejsc spotkań młodych ludzi, jak knajpy, restauracje, centra miast, pozwala dotrzeć z komunikatem do młodych, zainteresowanych rozrywką, nowymi technologiami.
Według danych IGRZ w drugim kwartale br. wartość sprzedaży w polskiej reklamie zewnętrznej wyniosła 151,27 mln zł, po wzroście rok do roku o 33,7 proc.
Dołącz do dyskusji: Cztery nowe pakiety w ofercie Clear Channel