SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Żubr rusza z najwiekszą tegoroczną kampanią

Pod hasłem "Nawet pół Żubra wystarczy, żeby go docenić" startuje największa tegoroczna kampania marki Żubr (Kompania Piwowarska), niosąca przekaz, że gdy Żubr – król puszczy – jest na straży, wszystko znajduje się na właściwym miejscu.

W najnowszym spocie reklamowym Żubr konsekwentnie występuje w roli strażnika i opiekuna puszczy, który w charakterystyczny dla siebie sposób wkracza do akcji, gdy jedno ze zwierząt znajduje się w opresji. Spot kończy się zabawną puentą, podkreślającą znane od lat poczucie humoru marki.

– Hasło kampanii – „Nawet pół Żubra wystarczy, żeby go docenić” – ma podwójne znaczenie. Z jednej strony oczywiście podkreśla siłę i niepodważalną wartość Żubra, który potrafi zadbać o to, by wszystko znalazło się w bezpiecznym miejscu. Oznacza, to że jeśli jest Żubr, niewiele potrzeba, by wszystko było dobrze – w zasadzie wystarczy nawet pół Żubra. Z drugiej strony można rozumieć je również dosłownie – wyjaśnia Michał Szczerba, brand manager marki Żubr.

Poza kampanią w TV i digitalu działania promocyjne zostały wzmocnione szeregiem niestandardowych aktywności, w tym współpracą z memosferą i prasą.

Za koncepcję spotu odpowiada agencja PZL, produkcją zajął się Papaya Films, udźwiękowieniem Juice, a postprodukcją Platige Image. Działania digital i PR prowadzi Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, należąca do Publicis Groupe. 

Dołącz do dyskusji: Żubr rusza z najwiekszą tegoroczną kampanią

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lolo
I to jest konkret, a nie jakieś ‚Latem wal tanie’
2 0
odpowiedź
User
Reven
Członkowie sekty będą czynnie wspierali kampanię. Przecież to wschód...
1 1
odpowiedź
User
2
ośmiopaki i inne paki niedługo w handlu
0 0
odpowiedź