Trzy nagrody w pierwszej edycji "Make TikToks Contest"
Działania marek Lidl, Kolejkowo i Husqvarna zostały wyróżnione w pierwszej edycji konkursu TikToka skierowanego do polskiej branży marketingowej „Make TikToks Contest”.

Do inauguracyjnej edycji „Make TikToks Contest” nadesłano prawie 100 prac, przygotowanych zarówno przez największe marki, jak również lokalne firmy. Spośród dziewięciu nominowanych w trzech kategoriach konkursowych:
• TikTok? To głupie? To wymyśl coś mądrego.
• TikTok? To chwilowa moda? To wymyśl coś na dłużej!
• TikTok? To nie dla mojej marki. To udowodnij, że tak nie jest!
Twórcy trzech najlepszych prac otrzymali nagrody, każdą o wartości 60 000 złotych.
- Ostatnie tygodnie były dla nas niezwykle inspirujące – zgłoszenia, które w tym czasie otrzymaliśmy umocniły nas w przekonaniu, że TikTok to platforma dla każdego. Wystarczy kreatywny pomysł i autentyczność, by zdobyć nową, zaangażowaną grupę odbiorców. Bo taki też jest TikTok – idealne miejsce do twórczej ekspresji, w którym nie ma rzeczy niemożliwych. Są tylko niemożliwie dobre pomysły pozwalające na budowanie długotrwałych relacji marki z klientem - mówi Rafał Drzewiecki, head of marketing w TikTok w Polsce i Europie Centralnej.
Kategoria TikTok? To głupie? To wymyśl coś mądrego Nagroda powędrowała do marki Lidl. Razem z Mariką Karpińską i Magdaleną Chodarą (agencja 24/7 Communication) marketer pokazał, że z każdego produktu jesteśmy w stanie stworzyć wartościowy posiłek nie marnując przy tym żywności.
@im.not.this.girl POV: chcesz dowiedzieć się o polityku więcej niż z tiktoka ✨✨ #dlaciebie #polityka
♬ Aesthetic - Xilo
Kategoria TikTok? To chwilowa moda? To wymyśl coś na dłużej! W tej kategorii Zwycięzcą zostało Kolejkowo - największa w Polsce makieta kolejowa z jeżdżącymi miniaturowymi pociągami i samochodami. We współpracy z Aleksandrą Sidorowską powstały nagrania, które udowadniają, że wystarczy dobry pomysł i konsekwencja w działaniu, by zachwycić swoją pracą społeczność platformy.
@kolejkowo Kto wie? 🌊💦 #kolejkowo #zagadka #wrocław #gliwice #comedy #jezioro #wakacje #touczuciekiedy #fitporady #wrocław #gliwice #śmieszne #śmiesznefilmiki
♬ ROCKSTAR - DaBaby, Roddy Ricch
Kategoria TikTok? To nie dla mojej marki. To udowodnij, że tak nie jest! Nagrodę zdobyli Grzegorz Paraska i Michał Koncikowski z agencji 180heartbeats + JUNG v MATT, za kreację robota koszącego marki Husqvarna.
@grzegorzparaska ♬ Knight Rider (Main Theme) - TV Sounds Unlimited
Dołącz do dyskusji: Trzy nagrody w pierwszej edycji "Make TikToks Contest"