SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Łomża poszerza ofertę o Radlery z 20 proc. zawartością soku

Firma Van Pur poszerza ofertę piwa Łomża o Radlery z 20 proc. zawartością soku. Dostępnych jest kilka wariantów smakowych, które będą promowane ogólnopolską kampanią.

Radlery Łomża 20% soku to połączenie piwa bezalkoholowego Łomża oraz owocowej lemoniady z 20 proc. zawartością soku z owoców.

Produkty te nie zawierają słodzików, czy syropu glukozowo-fruktozowego. Cechuje je niski zawartość cukru. Dzięki temu Radlery są bardziej orzeźwiające i mają wyraźny owocowy smak.

W ofercie Łomży znalazły się 4 warianty smakowe Radlerów: arbuz truskawka, jabłko wiśnia, mango i grejpfrut.

Nowe Radlery Łomża 20% soku dostępne będą w charakterystycznych dla Łomży zielonych butelkach 500 ml oraz puszkach 500 ml.

Nowość w ofercie marki otrzyma w sezonie silne wsparcie w postaci ogólnopolskiej kampanii reklamowej realizowanej  w telewizji, na platformach VOD oraz w kanałach digitalowych.

Za kreację graficzną nowych opakowań odpowiada agencja BNA, która współpracuje z marką od czasu powstania nowej identyfikacji wizualnej Łomży.  
   

 

Dołącz do dyskusji: Łomża poszerza ofertę o Radlery z 20 proc. zawartością soku

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hardwick
A alkoholowe z taką ilością soku będą?
0 0
odpowiedź