Łomżeźwienie w swoim tempie reklamuje nowe radlery w ofercie Łomży
Marka piwa Łomża (Van Pur) startuje z nową kampanią dla nowości Łomża Radler 0.0% z 20% zawartością soku. Intensywna kampania reklamowa obejmie zasięgiem ogólnopolskie kanały telewizyjne, stacje tematyczne, wiodące platformy VOD,
Internet, materiały POS oraz działania PR.

Nowy spot jest kolejną odsłoną platformy komunikacyjnej marki Łomża „W swoim tempie”. Głównym bohaterem jest niezmiennie aktor Adam Woronowicz.
W tej odsłonie kampanii gwiazdą są Radlery 20% soku będące połączeniem bezalkoholowego piwa Łomża oraz owocowej lemoniady. Produkty nie zawierają substancji słodzących i sztucznych barwników. Do wyboru kilka wariantów smakowych – od popularnych owoców egzotycznych takich jak grejpfrut czy mango, po dobrze znane smaki jak: arbuz-truskawka i jabłko-wiśnia.
Za kreację i produkcje filmów reklamowych we współpracy z Van Pur odpowiada agencja reklamowa Brasil Warsaw i producent ilmowy Wojtek Pałys. Za obsługę social media marki odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia, a zakup mediów powierzono domowi Mediacom.
Łomża poszerzyła ofertę o radlery z zawartością soku w marcu tego roku.
Dołącz do dyskusji: Łomżeźwienie w swoim tempie reklamuje nowe radlery w ofercie Łomży