Unique One przygotowała konkurs dla marki Listerine
Pod hasłem „Do 21 dni odlicz i poczuj różnicę!” wystartował konkurs oraz akcja cash back dla marki Listerine (Johnson&Johnson Poland). Za obie aktywacje odpowiada agencja Unique One.
Aby wziąć udział w konkursie lub akcji cash back (daje możliwość uczestnikom niezadowolonym z zakupionych produktów), należy kupić przynajmniej 2 produkty marki Listerine o pojemności min. 400 ml każdy. Wzięcie udziału w jednej akcji automatycznie odbiera możliwość udziału w drugiej.
Sprzedaż promocyjna i przyjmowanie zgłoszeń do konkursu będzie odbywała się w okresie: 01.01-28.02.2021 r. Natomiast w akcji cash back sprzedaż promocyjna potrwa od 01.01 do 28.02.2021 r., a zgłoszenia będą przyjmowane od 22.01 do 31.03.2021 r.
Agencja Unique One jest odpowiedzialna za organizację i obsługę prawną, weryfikację laureatów, zakup i wydanie nagród.
Akcję wspiera kampania reklamowa w postaci spotów emitowanych w Internecie. Za zakup mediów odpowiedzialna jest: Agencja J3, część UM Polska.
Dołącz do dyskusji: Unique One przygotowała konkurs dla marki Listerine