LG w pierwszym spocie na Super Bowl pokazuje przyszłość telewizorów (wideo)
LG Electronics po raz pierwszy w swojej historii pokaże reklamę podczas transmisji z Super Bowl. Spot z udziałem Liama Neesona promuje telewizor LG Signature OLED. Producentami i reżyserami klipu są Ridley i Jake Scott.
Spot prezentujący najnowszy telewizor LG Signature OLED jest pierwszą reklamą w historii LG, która zostanie zaprezentowana podczas finału Super Bowl. Film, podsumowujący dokonania firmy LG w dziedzinie telewizorów jest owocem współpracy producenta Ridley'a Scotta oraz reżysera Jake'a Scotta. Obaj skupili się na tym, by pokazać w nim telewizor przyszłości, już dostępny w sprzedaży.
Bohater, w którego wcielił się Neeson, jest człowiekiem z przyszłości, który ma ujawnić światu „telewizor jutra” po to, by wszyscy mogli cieszyć się nim już dziś. Historia tej postaci ma być metaforą pionierskich prac prowadzonych przez firmę LG nad innowacjami w dziedzinie telewizorów OLED.
Klip podkreśla znaczenie rewolucyjnej technologii OLED w świecie innowacyjnych rozwiązań wyznaczających przyszłe kierunki rozwoju sprzętu domowej rozrywki.
Nowe modele LG Signature, prezentowane w filmie reklamowym, wchodzą w skład oferty telewizorów LG OLED na rok 2016, którą podzielono na cztery serie, obejmujące łącznie osiem modeli. Wszystkie telewizory z tej linii produktowej są wyposażone w nową platformę Smart TV - system webOS 3.0.
Dołącz do dyskusji: LG w pierwszym spocie na Super Bowl pokazuje przyszłość telewizorów (wideo)