SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Levi's reklamuje "życie bez zapięć" na wiosnę i lato

Pod hasłem "Żyj bez zapięć" rozpoczyna się kampania reklamowa wiosenno-letniej kolekcji jeansów Levi's 501. Akcja obejmująca internet i outdoor podkreśla, że te spodnie mają guziki zamiast suwaka.

Startująca właśnie kampania reklamowa wiosenno-letniej kolekcji jeansów Levi's 501 podkreśla w haśle "Live unbuttoned - Żyj bez zapięć", że mają one guziki zamiast suwaka. Akcja ma przekonać, że zakładanie i zdejmowanie tych spodni daje mocny efekt estetyczny, wyrażając jednocześnie swobodę zapewnianą przez ich luźny krój.

levis



Kampania od początku marca do końca kwietnia będzie prowadzona na siatkach i flagach w okolicach galerii handlowych w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu, a od 15 marca do 15 kwietnia - na autobusach w tych miastach oraz w formie outdoorowej animacji w centrum Warszawy. Ponadto kampania 16 marca obejmie stronę główną portalu Onet.pl, a od połowy marca do połowy kwietnia - serwis o2.pl.

W akcji wykorzystywane są kreacje stworzone globalnie dla Levi's 501, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Levi's reklamuje "życie bez zapięć" na wiosnę i lato

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl