Levi's reklamuje "życie bez zapięć" na wiosnę i lato
Pod hasłem "Żyj bez zapięć" rozpoczyna się kampania reklamowa wiosenno-letniej kolekcji jeansów Levi's 501. Akcja obejmująca internet i outdoor podkreśla, że te spodnie mają guziki zamiast suwaka.
Startująca właśnie kampania reklamowa wiosenno-letniej kolekcji
jeansów Levi's 501 podkreśla w haśle "Live unbuttoned - Żyj bez
zapięć", że mają one guziki zamiast suwaka. Akcja ma przekonać, że
zakładanie i zdejmowanie tych spodni daje mocny efekt estetyczny,
wyrażając jednocześnie swobodę zapewnianą przez ich luźny
krój.
Kampania od początku marca do końca kwietnia będzie prowadzona na
siatkach i flagach w okolicach galerii handlowych w Warszawie,
Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu, a od 15 marca do 15 kwietnia - na
autobusach w tych miastach oraz w formie outdoorowej animacji w
centrum Warszawy. Ponadto kampania 16 marca obejmie stronę główną
portalu Onet.pl, a od połowy marca do połowy kwietnia - serwis
o2.pl.
W akcji wykorzystywane są kreacje stworzone globalnie dla Levi's 501, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Levi's reklamuje "życie bez zapięć" na wiosnę i lato