„The Future is Leaving” w jesiennej kampanii Levi’s
Startuje globalna kampania reklamowa jesiennej kolekcji ubrań Levi’s. Jej hasło główne to „The Future is Leaving”, a bohaterami są mniej i bardziej znane osoby z różnych dziedzin.
Nowa kampania Levi’s skupia się skupia się wokół idei przekraczania granic - znanej z amerykańskiego Zachodu, gdzie wprowadzali ją w życie pionierzy, poszukiwacze złota, farmerzy i kowboje.
Obecnie charakter tych postaci zmienił się, ale skojarzenia przekraczania granic z romantyzmem, postępem, idealizmem i dążeniem do zmiany na lepsze wciąż są aktualne.
Bohaterami akcji są pełni pasji, innowacyjni twórcy z różnorodnych dziedzin, takich jak sztuka, film, czy design. W tej grupie są mniej i bardziej znane osoby, m.in. reżyser Jake Scott, fotograf Ryan McGinley, bokser Tony Jeffries, skateboarder Natas Kaupas oraz muzycy Brock Potucek i Erica Peterson. Prezentowana z ich udziałem manifestacja Modern Frontier łączy się bezpośrednio z postacią artysty Douga Aitkena i jego najnowszym projektem Station to Station: A Nomadic Happening
Reklamy są utrzymane w czarno-białej kolorystyce, co ma wywoływać skojarzenia z amerykańskimi tradycjami i podkreślać ponadczasowy charakter nowej kolekcji Levi’s.
Działania reklamowe będą prowadzone na wybranych rynkach z całego świata przede wszystkim w internecie, prasie, kinach i na outdoorze.
W Polsce kampania będzie prowadzona przez miesiąc, obejmując magazyn „K Mag”, radio Roxy Fm i serwis Tuba.Fm. Adaptacją reklam na polski rynek Levi's zajął się we własnym zakresie, a działania PR prowadzi Aliganza Fashion Agency.
Dołącz do dyskusji: „The Future is Leaving” w jesiennej kampanii Levi’s