Leroy Merlin Polska z działem komunikacji korporacyjnej, Maksymilian Pawłowski za Monikę Jaromin rzecznikiem prasowym
Sieć sklepów budowlanych Leroy Merlin Polska utworzyła dział komunikacji korporacyjnej. Będzie nim kierował Maksymilian Pawłowski, który objął też stanowisko rzecznika prasowego firmy, zastępując Monikę Jaromin.
Dział komunikacji korporacyjnej Leroy Merlin Polska zajmuje się komunikacją z mediami, komunikacją wewnętrzną oraz employer brandingiem. Dział jest odpowiedzialny zarówno za komunikacje z mediami na poziomie centralnym, jak też w miejscowościach i regionach, gdzie funkcjonują sklepy sieci. Na stronie Leroymerlin.pl uruchomiono już zakładkę dla mediów z aktualnościami (korporacyjnymi, produktowymi i CSR), multimediami oraz możliwością zapisania się do newslettera prasowego.
W dziale pracuje obecnie sześć osób. Zarządza nim Maksymilian Pawłowski, który objął też funkcję rzecznika prasowego Leroy Merlin Polska. W firmie pracuje od 4,5 roku, poprzednio pełnił funkcje menedżera ds. komunikacji wewnętrznej i ds. komunikacji korporacyjnej. Wcześniej był m.in. marketing and communications officerem w DTZ Polska, specjalistą ds.PR korporacyjnego w Orbis SA oraz marketing managerem w JMC. Z branżą marketingową jest związany od ponad 15 lat.
Przez ostatnie 2,5 roku rzeczniczką prasową Leroy Merlin Polska była Monika Jaromin. Obecnie odeszła z przedsiębiorstwa, jej dalsze plany zawodowe nie są na razie znane.
W Leroy Merlin Polska bez zmian funkcjonuje dział marketingu, który odpowiada za komunikację handlową oraz marketingową.
Dołącz do dyskusji: Leroy Merlin Polska z działem komunikacji korporacyjnej, Maksymilian Pawłowski za Monikę Jaromin rzecznikiem prasowym