Leroy Merlin wybrał Starcom do obsługi mediowej
Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe wygrała przetarg na obsługę mediową w digitalu sieci 78 marketów budowlanych Leroy Merlin.
Starcom zajmie się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów cyfrowych, w tym kampanii digitalowych, platform social mediowych, współpracą z influencerami oraz działaniami performance i e-commerce.
Pierwsze kampanie, oparte o nową platformę komunikacji Leroy Merlin „Proste kroki” już dostępne są w internecie.
- Szukaliśmy partnera mediowego, który wesprze nas w budowaniu i realizacji naszej ambitnej strategii omnichannel i omnicommerce. Dlatego szczególnie ważne były dla nas kompetencje merytoryczne w kategoriach digital i performance. Ogromne znaczenie miała dla nas także atrakcyjność przedstawionych propozycji poparta atrakcyjną ofertą kosztową – komentuje Michał Sacha, dyrektor marketingu i e-commerce Leroy Merlin.
W połowie września sieć Leroy Merlin uruchomiła nową platformę komunikacji marketingowej, której hasłem przewodnim są prostota i działanie krok po kroku. Nowa idea kreatywna, wzmocnienie siły masowych, jak i precyzyjnych działań w przestrzeni online, oraz wdrożenie inicjatyw uwalniających klienta od stresu związanego z remontem, to kamienie milowe nowej odsłony marki. W mediach online jak i offline pojawiły się już nowe kreacje, które komunikują, że każdą skomplikowaną rzecz można uprościć, dzieląc ją na etapy i realizując stopniowo.
Firmy nie ujawniają na jak długo zawarły umowę o współpracy. Leroy Merlin mediowo obsługiwany jest też przez agencję EssenceMediaCom (GroupM/WPP).
Dołącz do dyskusji: Leroy Merlin wybrał Starcom do obsługi mediowej