'Lepszy kolor, lepszy biznes'
Tak brzmi hasło nowej kampanii HP. Firma promuje kolorowe drukarki i urządzenia wielofunkcyjne.
Działania reklamowe mają na celu wzmocnienie wizerunku HP, jako dostawcy najlepszych rozwiązań dla biznesu. Kreacja jest dziełem agencji reklamowe Publicis.
Kampania „Color for Business” została podzielona na trzy części. Pierwsza z nich, wzmacniająca wizerunek HP, obejmie nośniki reklamy zewnętrznej (outdoor). Pozostałe dwie części, promujące kolorowe urządzenia drukujące HP, zarówno atramentowe, jak i laserowe, obecne będą w prasie oraz w Internecie.
„Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku HP, jako firmy dostarczającej najlepsze i najtańsze rozwiązania do druku kolorowego dla małych i średnich przedsiębiorstw” – powiedziała Dagmara Gadomska, Account Manager w Publicis.
Reklamy prasowe zostaną opublikowane m.in. w „Rzeczpospolitej”, „Pulsie Biznesu”, „Wprost”, „Forbes”, „Press” oraz „PC Format”.
Kampania outdoorowa obejmie największe miasta w Polsce. Informacje na temat produktów HP znajdą się również w Internecie oraz w serwisach: Onet Firma, WP Finanse, Gazeta.pl Firma i Manager Money.
Media zaplanował dom mediowy Optimedia wraz z ZED Digital – departamentem mediów interaktywnych grupy ZenithOptimedia.
Kampania potrwa do 30 kwietnia 2007 roku.
Kampania – Lepszy kolor, lepszy biznes
Klient: HP
Przedstawiciel klienta:
Katarzyna Mirowska – Commercial Market Manager
Agencja: Publicis
Client Service:
Dagmara Gadomska – Account Manager
Olga Pilarczyk – Account Executive Assistant
Kreacja:
Albina Horbaczewska – Art Director
Małgorzata Wójcicka – Art Director
Konrad Mędrzecki – Copywriter
Produkcja
Robert Marciniak – Production manager.
Dołącz do dyskusji: 'Lepszy kolor, lepszy biznes'