„Lego Ninjago” liderem sprzedaży pism dziecięcych, mocno w górę „Zabawy i Marzenia z Barbie”
W lipcu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Ninjago”. Największym wzrostem pochwalić się mogły „Zabawy i Marzenia z Barbie”, a najwięcej stracił „Kubuś i Przyjaciele”.
Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w lipcu 2016 roku wyniosła 62 257 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2015 roku pismo to zanotowało wzrost wynoszący 12,38 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie należało do magazynu „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 53 639 egz., wyższym o 18,83 proc. niż rok wcześniej.
Podium uzupełnia nowy magazyn „Lego Nexo Knights” (Media Service Zawada) ze średnim wynikiem na poziomie 43 690 egz. Tytuł ten wydawany jest od lutego br.
Największy spadek , wynoszący 43,87 proc. do 15 177 egz., odnotował natomiast „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska). W zestawieniu spadł on z miejsca 7. na 10.
ZKDP | lipiec | Dynamika | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Lego Ninjago | 69 943 | 62 257 | 62 257 | 59 935 | 55 398 | 55 398 | 12,38% |
Zabawy i Marzenia z Barbie | 65 000 | 53 639 | 53 639 | 70 000 | 45 138 | 45 138 | 18,83% |
Lego Nexo Knights | 59 672 | 43 690 | 43 690 | - | - | - | - |
Księżniczka | 53 300 | 41 670 | 41 670 | 55 000 | 38 028 | 38 028 | 9,58% |
Mój Kucyk Pony | 58 300 | 37 645 | 37 645 | 57 200 | 38 351 | 38 351 | -1,84% |
Scooby - Doo! | 59 972 | 33 048 | 33 048 | - | - | - | - |
Lego Friends. Magazyn | 44 916 | 31 600 | 31 600 | 49 889 | 31 398 | 31 398 | 0,64% |
Świnka Peppa Magazyn | 42 979 | 26 154 | 26 154 | 42 986 | 35 350 | 35 350 | -26,01% |
Auta | 35 000 | 18 460 | 18 460 | 40 000 | 25 001 | 25 001 | -26,16% |
Kubuś i Przyjaciele | 30 700 | 15 177 | 15 177 | 38 000 | 27 040 | 27 040 | -43,87% |
W lipcu 2016 roku w porównaniu do czerwca 2016 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 28 proc.) również pochwalić się mogły „Zabawy i Marzenia z Barbie”.
Najwięcej, także i w tym ujęciu, stracił „Kubuś i Przyjaciele” - było to 26,61 proc.
ZKDP | 2016 | Dynamika | |||||
Wirtualnemedia.pl | lipiec | czerwiec | |||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Lego Ninjago | 69 943 | 62 257 | 62 257 | 69 954 | 58 150 | 57 154 | 8,93% |
Zabawy i Marzenia z Barbie | 65 000 | 53 639 | 53 639 | 65 000 | 41 905 | 41 905 | 28,00% |
Lego Nexo Knights | 59 672 | 43 690 | 43 690 | 59 816 | 49 780 | 48 980 | -10,80% |
Księżniczka | 53 300 | 41 670 | 41 670 | 52 000 | 38 241 | 38 241 | 8,97% |
Mój Kucyk Pony | 58 300 | 37 645 | 37 645 | 58 035 | 41 981 | 41 981 | -10,33% |
Scooby - Doo! | 59 972 | 33 048 | 33 048 | 64 864 | 31 379 | 31 379 | 5,32% |
Lego Friends. Magazyn | 44 916 | 31 600 | 31 600 | 44 919 | 31 326 | 31 326 | 0,87% |
Świnka Peppa Magazyn | 42 979 | 26 154 | 26 154 | 42 972 | 22 919 | 22 919 | 14,11% |
Auta | 35 000 | 18 460 | 18 460 | 35 000 | 21 672 | 21 672 | -14,82% |
Kubuś i Przyjaciele | 30 700 | 15 177 | 15 177 | 33 000 | 20 679 | 20 679 | -26,61% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Lego Ninjago” liderem sprzedaży pism dziecięcych, mocno w górę „Zabawy i Marzenia z Barbie”