Kurs CorelDraw w "Rzeczpospolitej"
“Rzeczpospolita” (Presspublica) dołącza do swojego poniedziałkowego i wtorkowego wydania płyty CD z kursami programu graficznego CorelDraw.
W poniedziałek na płycie znajdzie się pierwsza część kursu pt. "Szybki start", zaś we wtorek druga zatytułowana "Praktyczne projekty". Cały kurs składa się z 22 filmów, które przedstawiają jak wykonać daną czynność, a komentarz lektora wyjaśnia poszczególne kwestie. Cena "Rzeczpospolitej" z każdym z dodatków wynosi 7,99 zł.
Wydania z płytami wspiera kampania promocyjna w telewizji (TVP, TVN, TVN 24, Polsat, kanały z portfolio At Media i Discovery) oraz w radiu (m.in. Radio Zet, Eska sieć, Chilli Zet, RMF, RMF Maxx, TOK FM, Planet sieć 14).
Kreację przygotowała agencja Publicis, a media zakupił Mindshare.
Gremi Media
Dołącz do dyskusji: Kurs CorelDraw w "Rzeczpospolitej"