„Kuba Wojewódzki” zyskał widzów, TVN liderem rynku. Hitem Roksana Węgiel i Piotr Gąsowski
Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” ogląda średnio 620 tys. osób, o 14 tys. widzów więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Premierowe odcinki 34. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można we wtorki około godz. 22.35, począwszy od 7 marca br. Trzy pierwsze z nich (pokazane do 21 marca) obejrzało średnio 620 tys. osób, co zapewniło stacji 8,87 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 12,92 proc. w grupie 16-49 oraz 12,58 proc. w grupie 20-54, komercyjnej dla TVN Warner Bros. Discovery - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Do tej pory najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 633 tys. widzów. Wyemitowany został 14 marca, a gościli w nim Roksana Węgiel i Piotr Gąsowski.
W porównaniu do emitowanej rok temu 32. serii, widownia „Kuby Wojewódzkiego” wzrosła o 14 tys. osób. Trzy pierwsze odcinki formatu pokazane rok temu oglądało średnio 606 tys. osób, a udział TVN wynosił wtedy 8,41 proc. w 4+, 10,26 proc. w 16-49 oraz 13,32 proc. w 16-59.
TVN liderem
TVN w paśmie nadawania „Kuby Wojewódzkiego” (wtorek między 22.36 a 23.36) ma 8,06 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. Stacja zajmuje pierwsze miejsce na tle konkurentów. Wiceliderem w tym czasie jest kanał TVP2, który ma 6,25 proc. Trzecie miejsce należy do TVP1 (5,75 proc.), a czwarte - do TVP Info (5,58 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i wśród kobiet mieszkających w miastach w wieku od 25 do 49 lat TVN jest wyraźnym liderem.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 6,90 proc.
Dołącz do dyskusji: „Kuba Wojewódzki” zyskał widzów, TVN liderem rynku. Hitem Roksana Węgiel i Piotr Gąsowski