„Kuba Wojewódzki” stracił 370 tys. widzów, show śledzi 671 tys. osób
Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” ogląda średnio 671 tys. osób, o 370 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu nadal jest liderem w rynku telewizyjnym zarówno w 4+, jak i w 16-49.
Premierowe odcinki 29. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 22.30, począwszy od 1 września br.
Trzy pierwsze z nich obejrzało średnio 671 tys. osób, co zapewniło stacji 8,57 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 10,98 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,43 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Do tej pory najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 689 tys. widzów. Wyemitowany został 1 września br., a gościli w nim Krzysztof Gonciarz i Klaudia El Dursi.
W porównaniu do emitowanej rok temu 27. serii, widownia „Kuby Wojewódzkiego” spadła o 370 tys. osób. Trzy pierwsze odcinki formatu pokazane rok temu oglądało średnio 1,04 mln osób, a udział TVN wynosił wtedy 12,56 proc. w 4+, 16,74 proc. w 16-49 oraz 14,71 proc. w 16-59.
TVN w paśmie nadawania programu Jakuba Wojewódzkiego nadal jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje Polsat, emitujący wówczas „Love Island. Wyspa miłości” i „Zdrady”, co przekłada się na 5,27 proc. udziału. Trzecia jest TVP2 (gł. serial „Czerwona królowa” i filmy dokumentalne; 4,83 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. „Magazyn Ekspresu Reporterów”; 4,39 proc.).
Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN jest stacją pierwszego wyboru.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.
Dołącz do dyskusji: „Kuba Wojewódzki” stracił 370 tys. widzów, show śledzi 671 tys. osób