SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kolejny projekt Call Center Poland dla firmy badawczej IDC

Dział Researcher - specjalizujący się w badaniach CATI - wspólnie z wielojęzycznym działem call center prowadzi kolejny projekt dla IDC.

Projekt ma na celu rozpoznanie środowiska IT na rynkach Europy Zachodniej i jest prowadzony metodą CATI w siedmiu językach: francuskim, holenderskim, niemieckim, angielskim, włoskim, duńskim oraz polskim. Kompleksowo przeszkoleni ankieterzy dedykowani do projektu prowadzą rozmowy w oparciu o rozbudowany scenariusz rozmowy uwzględniający niuanse językowe i kulturalne. Wyniki badania pozwolą na kompleksowe analizy procesów w środowisku IT pomocne przy planowaniu zadań działu marketingu.

Plany na najbliższe miesiące przewidują rozszerzenie projektu do 25 krajów.

Dołącz do dyskusji: Kolejny projekt Call Center Poland dla firmy badawczej IDC

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl