Ketchup o smaku coli od Pepsi
Z okazji jednego z najważniejszych dla Amerykanów świąt 4 lipca marka Pepsi przygotowała niespodziankę, wprowadzając na rynek limitowaną serię ketchupu o smaku coli.
Colachup ma być w dystrybucji wyłącznie w amerykański Dzień Niepodległości na kilku stadionach baseballowych: Chase Field w Phoenix, Yankee Stadium na Bronksie w Nowym Jorku, Target Field w Minneapolis i Comerica Park w Detroit. Obok tego marka przygotowała specjalną aktywację, w której do wygrania są darmowe napoje Pepsi.
Limitowana seria Pepsi
Przy tworzeniu produktu marka współpracowała z Culinary Institute of America Consulting. Limitowana wersja Ketchupu ma słodko-słony smak i wyczuwalną nutą cytrusową, znana z niektórych smaków Pepsi. W składzie produktu są wędzone pomidory, cynamon, tymianek, oregano, papryka, cebula. Przysmaku będzie można używać do hot dogów serwowanych na meczach.
Stop the condiment wars, the undisputed champ is here – Pepsi Colachup. Sweet, salty, and ready to try at select baseball stadiums on July 4th. Hot dogs are #BetterWithPepsi pic.twitter.com/7YQJdoAcTW
— Pepsi (@pepsi) June 27, 2023
– Pepsi od dawna jest częścią amerykańskiej kultury. Jej smak jest wyborem pokoleń Amerykanów, jeśli chodzi o napoje. Zawsze wiedzieliśmy, że hot dogi pasują do Pepsi. Teraz wiedzą to też eksperci kulinarni – mówi Jenny Danzi, senior director of new platforms, PepsiCo.
Aktywacja promowana jest m.in. przez influencera Joeya Chestnuta, mistrza Stanów Zjednoczonych w jedzeniu hot dogów na czas.
Dołącz do dyskusji: Ketchup o smaku coli od Pepsi