SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kamikaze uruchamia dla Kaufland Polska profil na TikToku

Agencja Kamikaze uruchomiła na TikToku profil dla Kaufland Polska. Ten krok jest częścią globalnej strategii sieci, która w dotarciu do klientów postanowiła wykorzystać również tę platformę społecznościową. Uruchomienie profilu zbiegło się ze startem kampanii social mediowej marki prowadzonej pod hasłem „Królowa Okazji”.

Na uruchomionym kilka dni temu profilu Kaufland Polska na TikToku jako pierwsze pojawiły się filmy z influencerami: Couple Power, Przekosą i Miłoszem oraz Olą Nowak. W najbliższym czasie pojawią się kolejni, ale na tym etapie nie ujawniono jeszcze kim będą.

@couplepower

Który outfit najlepszy? 😁 sprawdźcie koniecznie @kauflandpolska , będzie się działo! 🔥 ##kauflandpolska

♬ dźwięk oryginalny - COUPLE POWER

Influencerzy wspierający markę na TikToku wpisują się w profil marki oraz jej styl komunikacji zaplanowany na tę platformę czyli oparty na luźnych i lekkich treściach.

W tym samym momencie kiedy uruchomiony został profil na TikToku, w social mediach startuje kampania Kaufland Polska pt. „Królowa Okazji”, z utrzymanym w rapowym stylu spotem.

Kamikaze rozpoczęła współpracę z Kauflandem w 2018 roku, po wygranym przetargu. Agencja obsługuje profile marki na Facebooku oraz Instagramie, teraz dołącza do nich TikTok.

Od tych trzech lat agencja organizuje dla marki konkursy, przeprowadza aktywacje oraz zajmuje  się codzienną obsługą profili sieci w social mediach.

Dołącz do dyskusji: Kamikaze uruchamia dla Kaufland Polska profil na TikToku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl