Max Premium Burgers nowym klientem Altavia Kamikaze + K2
Szwedzka sieć restauracji Max Premium Burgers powierzyła agencji Altavia Kamikaze + K2 obsługę swojej marki w zakresie stałej współpracy w obszarze digital.

Współpraca ma charakter długoterminowy. Agencja Altavia Kamikaze + K2 zdobyła budżet na całościową obsługę digital, czyli tworzenie strategii, planowania oraz zakupu mediów, w tym m.in. obsługę promocji, nowych ofert produktowych i kampanii.
Zobacz: Burger Rywala od MAX Premium Burgers będzie miał nową odsłonę
MAX Premium Burgers z nową agencją
– Zdecydowaliśmy się wybrać Altavia Kamikaze + K2 na naszą nową agencję mediową ze względu na ich strategiczne podejście, doskonałą wiedzę w zakresie mediów oraz udokumentowane sukcesy w dostarczaniu wyjątkowych wyników. Zaangażowanie zespołu oraz ich oddanie w realizacji efektywnych kampanii, z uwzględnieniem uwagi odbiorcy (attention planning) w codziennych operacjach, sprawiły, że byli naturalnym wyborem do zaspokojenia naszych potrzeb mediowych w przyszłości – komentuje Cecilia Taipale, head of media & digital marketing, Max Premium Burgers.
Za obsługę MAX Premium Burgers będzie odpowiadał zespół prowadzony przez Jakuba Janusa, business & communication managera, ze wsparciem Łukasza Kowalczyka, strategy & innovation leadera for digital, Witolda Adamskiego, chief product officera, a także Artura Pruzińskiego, business & communication directora.
Firmy nie ujawniają szczegółów na temat zakończonego przetargu.
Dołącz do dyskusji: Max Premium Burgers nowym klientem Altavia Kamikaze + K2