Katarzyna Czaplejewicz kierownikiem marki modowej Maison Anoufa na Polskę
Katarzyna Czaplejewicz dołączyła do zespołu firmy Maison Anoufa i objęła nowo utworzone stanowisko kierownika marki na Polskę.

Czaplejewicz będzie szefową warszawskiego biura Maison Anoufa. Do jej zadań należy prowadzenie marki modowej na rynku polskim, business development marki oraz przebudowa zespołu.
Utworzenie stanowiska kierownika marki na Polskę wynika z przyjętej strategii rozwoju biura w Paryżu i wzmacniania obecności firmy na rynku francuskim.
Od 2010 roku Katarzyna Czaplejewicz prowadzi własną agencję Heron. W latach 2007-2010 była dyrektorem marketingu i PR-u w Orbi Plus & European Center. Wcześniej pracowała jako specjalista ds. marketingu w spółce Bartek. Jest licencjonowanym instruktorem fitness.
Ukończyła psychologię stosunków międzykulturowych w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Czaplejewicz kierownikiem marki modowej Maison Anoufa na Polskę