SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kanały lifestylowe: Polsat Play na podium, TVN Style liderem

W grudniu 2012 roku najpopularniejszym kanałem lifestylowym było TVN Style, a na podium uplasował się Polsat Play. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło BBC Lifestyle, z kolei największy spadek znów dotknął kanału Fashion.

Udział TVN Style w grudniu 2012 roku wyniósł 0,57 proc. po wzroście względem grudnia 2011 roku o 61,1 proc. Tym samym kobieca stacja TVN awansowała z miejsca trzeciego na pozycję lidera - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Na pozycję drugą z pierwszej spadł kanał TVN Turbo, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 6,1 proc. i wyniósł 0,48 proc. Na ostatnie miejsce podium - z pozycji czwartej - awansował Polsat Play. Udział tej stacji wzrósł o 67,5 proc. i wyniósł on 0,46 proc. Kanał ten zanotował lepszy wynik niż TLC (0,35 proc.), które rok wcześniej było wiceliderem zestawienia.

Największym wzrostem średniego dobowego udziału w zeszłym miesiącu pochwalić się mógł plasujący się na siódmej pozycji kanał BBC Lifestyle. Jego wynik wzrósł bowiem o 98 proc. i ostatecznie uplasował się na poziomie 0,10 proc. Stacja ta w listopadzie ub.r. powróciła do oferty Cyfrowego Polsatu (dowiedz się więcej).

Natomiast największy spadek w rankingu ponownie dotknął zajmującego bez zmian ostatnią lokatę kanału Fashion, którego wynik tym razem zmalał praktycznie do zera, gdyż jego udział nawet nie przekroczył granicy 0,01 proc.

wszyscy 4+
listopad20112012
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
TVN Style23 8610,35539 0850,572
TVN Turbo34 4360,51232 8180,481
Polsat Play18 3980,27431 3600,459
TLC29 0530,43224 0650,352
Polsat Cafe16 2250,24120 3070,297
kuchnia+7 7880,1169 4100,138
BBC Lifestyle3 4620,0516 9140,101
Domo+4 9050,0735 7390,084
Wedding TV4 0650,0601 8250,027
Viacom Blink--1 4410,021
Fashion3270,005430,001


Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycję lidera obroniła stacja TVN Turbo, która osiągnęła wynik na poziomie 0,73 proc. Jej udział spadł jednak o 7,9 proc. Drugie miejsce zajęło TVN Style (0,72 proc. udziału, wzrost o 49 proc.), a trzeci był Polsat Play (0,55 proc., + 62,7 proc.).

Również i w tej grupie wiekowej największym wzrostem pochwalić się mogła stacja BBC Lifestyle, której udział wzrósł tutaj aż o 118,2 proc. (do poziomu 0,14 proc.). Najwięcej stracił kanał Fashion (aż 87,5 proc.), notując mniej niż 0,01 proc. udziału.

wszyscy 16-49
listopad20112012
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
TVN Turbo22 1270,78720 3810,725
TVN Style13 6220,48420 2660,721
Polsat Play9 4300,33515 3250,545
TLC18 3730,65313 0840,465
Polsat Cafe8 1350,2899 7320,346
kuchnia+3 6900,1314 0690,145
BBC Lifestyle1 8700,0664 0370,144
Domo+2 9550,1053 0980,110
Wedding TV1 9560,0707470,027
Viacom Blink--4770,017
Fashion2120,008140,001


Najchętniej oglądanym programem w stacjach lifestylowych w grudniu 2012 roku było reality show „Kuchenne rewolucje”, które do TVN Style przyciągnęło aż 240 tys. widzów. Do rankingu top 10. stacja ta wprowadziła aż osiem pozycji. Pozostałe dwa miejsca zajęły programy nadane przez Polsat Play.

Raport TOP programówStacjaWszyscy 4+
ProgramAMRSHR %
KUCHENNE REWOLUCJE /REALITY SHOW POL./TVN Style240 3441,75
WIEM CO JEM WIEM CO KUPUJE /PROG.PORAD.POL./TVN Style230 2402,28
MIASTO KOBIET /MAGAZYN/TVN Style224 5532,95
SMIERC NA 1000 SPOSOBOW /SER.DOK.USA/Polsat Play223 4892,32
SKARBY III RZESZY /SER.DOK.POL./Polsat Play222 8171,69
PANI GADZET /PROG.PORAD.POL./TVN Style212 3981,75
IDEALNA NIANIA /REALITY SHOW POL./TVN Style203 2701,69
BOSACKA CUDNIE CHUDNIE /REALITY SHOW POL./TVN Style185 9521,58
EKSTREMALNE ODCHUDZANIE /FILM DOK.ANG./TVN Style185 1711,48
W ROLI GLOWNEJ ... /TALK SHOW POL./TVN Style181 6941,21


Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

Dołącz do dyskusji: Kanały lifestylowe: Polsat Play na podium, TVN Style liderem

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Borubar
Cieszy mnie awans play bo sam od jakiegos czasu zacząłem coraz częściej go ogladać. Świetne wojenne dokumenty, program Woloszanskiego, niesamowite Chlopaki do wzięcia Morawskich i szalona Smierć na 1000 sposobów.
odpowiedź
User
rosie
nie ma zadnego dobrego kanalu o modzie tzn. Fashion nie jest taki zly, ale co widac po wynikach nie przystaje do polskiej widowni. Chce zalozyc polski kanal o modzie... Niedrogie polskie programy, wysoka ogladalnoscc co widac po blogach modowych w internecie, troche programow zagranicznych, sporo sponsorow i reklamodawcow itd. Znam się na tym. Wszelkie prawa zastrzezone.:) Szukam inwestora!!! olgavangogh@wp.pl
odpowiedź
User
Piotr
Cieszę się, że nasze polskie, lokalne kanały wyprzedziły zagraniczne badziewia. Jak widać w tym segmencie kanałów tematycznych TVN jest górą (szkoda, że nie przekłada się to podupadający w ostatnich latach poziom głównej anteny nadawcy). Polsat jakoś nie może przebić się ze swoimi "podróbkami".
odpowiedź