Justyna Rosa-Miller i Bartłomiej Szołajski duetem kreatywnym w Advalue
Do działu kreacji agencji agencji Advalue dołączył seniorski duet kreatywny - Justyna Rosa-Miller i Bartłomiej Szołajski.
W Advalue Rosa-Miller i Szołajski wspólnie pracują dla kluczowych klientów agencji – takich jak Knorr, Dove, Milka, Oreo, Kasia, Pilsner Urquell, Kozel czy Hasbro. Poza tym, oboje angażują się w działania non profit agencji Advalue – dla takich fundacji jak Kwiat Kobiecości czy ProVeg.
Justyna Rosa-Miller przeszła do Advalue na stanowisko senior art directora z Havas Warsaw, a Bartłomiej Szołajski z FCB Bridge2Fun, jako senior copywriter. Rosa-Miller związana jest z reklamą od dwunastu lat, a Szołajski od 2001 roku.
Justyna Rosa-Miller wcześniej pracowała dla takich marek jak Danone, Empik, Getin Bank, Nestle, Orange, PGNiG, PZU, Tymbark czy Żywiec Zdrój.
Bartłomiej Szołajski w poprzednich agencjach obsługiwał m. in. marki NIVEA, Lipton, Santander Bank Polska, Lotos, WizzAir i NaTurek. Ma na swoim koncie projekty społeczne i CSR-owe dla marek i podmiotów takich jak NIVEA, Santander Bank Polska, Urząd Miasta Krakowa, Mercedes i Allianz.
Dołącz do dyskusji: Justyna Rosa-Miller i Bartłomiej Szołajski duetem kreatywnym w Advalue