Joanna Bednarek: z Cohn&Wolfe do MSL Group
Joanna Bednarek rozpoczęła pracę w agencji MSL Group. Jako PR manager będzie odpowiadać m.in. za budowanie relacji z interesariuszami firmy.
Do zadań Joanya Bednarek będzie należało dbanie o wizerunek czołowej agencji w regionie CEE, w tym udział firmy w najważniejszych wydarzeniach branży komunikacyjnej. Istotnym zadaniem Bednarek będzie także Thought Leadership w strategicznych obszarach oraz promocja nowych produktów i usług firmy.
Jako PR manager będzie odpowiadała również za efektywną komunikację z pracownikami, ich zaangażowanie w budowanie agencji oraz pozycjonowanie w charakterze ekspertów. Działania z zakresu employer branding, w tym budowanie wizerunku pożądanego pracodawcy wśród konsultantów z wieloletnim doświadczeniem i talent acquisition, Bednarek będzie prowadziła wspólnie z działem HR MSLGroup. Będzie także aktywnie wspierała procesy grupowe i komunikację spółek w ramach Publicis Groupe.
Joanna Bednarek z branżą PR związana jest od 7 lat, specjalizuje się w obsłudze spółek medialnych, e-commerce i startupów. Przez ostatnie 1,5 roku odpowiadała za promocję agencji Grey Group Poland i pracę na rzecz klientów agencji Cohn&Wolfe. Odpowiadała również za budowę wizerunku takich platform e-commerce jak Showroom.pl i MyBaze.com, podczas ich wejścia na rynek.
W poprzednich latach zajmowała się działaniami PR segmentu internetowego Agory, a także współpracowała ze środowiskami start-upowymi, m.in. odpowiadając za organizację i promocję wydarzenia StartupFest Agora, koordynację działań Grey Startup w ramach #InnovationDay i konkursu #BestStartup. Na jej doświadczenie składa się również praca w agencji Advanced Public Relations, gdzie wspierała komunikacyjne między innymi klientów z branży retail: sieć outlet Factory, CH Karolinka, CH Pogoria.
Jest absolwentką socjologii oraz dziennikarstwa na Collegium Civitas w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: Joanna Bednarek: z Cohn&Wolfe do MSL Group