„Jestem pewien” - Ergo Hestia reklamuje ubezpieczenie Hestia 7 (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa ubezpieczenia pakietowego Hestia 7 oferowanego przez Ergo Hestię. Akcję przygotowały firmy Tipping Point i Brand Connection.
Kampania pakietu Hestia 7 podkreśla, że obejmuje on ubezpieczenie domu, samochodu, rodziny od nieszczęśliwych wypadków, OC i assistance. Reklama pod hasłem „Ergo Hestia. Jestem pewien” informuje też, że w ramach usługi można korzystać z eKonta, zarządzając przez internet swoimi polisami w dowolnym czasie oraz umożliwiając szybkie zlikwidowanie szkody.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji od połowy stycznia, obejmując kanały takie jak TVN, Polsat, TVP 1, TVP 2 i TVP Info i stacje tematyczne. Kreacją i produkcją spotu zajęła się agencja Tipping Point, a zakupem mediów - dom mediowy Brand Connection.
Dołącz do dyskusji: „Jestem pewien” - Ergo Hestia reklamuje ubezpieczenie Hestia 7 (wideo)