Spark Foundry przejmuje obsługę Ergo Hestii od Caratu
Dom mediowy Spark Foundry (poprzednio Mediavest), należący do Publicis Media zajmie się obsługą mediową firmy ubezpieczeniowej Grupa Ergo Hestia. Wcześniej marketer był klientem Carat Polska.
Spark Foundry zajmie się między innymi planowaniem oraz zakupem mediów do kampanii wizerunkowych i produktowych Ergo Hestia. Do zadań agencji będzie należeć również koordynacja działań połączona z analizą i optymalizacją kampanii.
Wybór Spark Foundry poprzedzony był przetargiem, w którym wzięło udział kilka agencji mediowych. Ich nazwy nie zostały ujawnione. Wcześniej Grupa ERGO Hestia współpracowała z domem mediowym Carat (Denstu Aegis Network Polska).
Wartość budżetu oraz ramy czasowe obowiązywania umowy nie zostały ujawnione. Agencja Spark Foundry już rozpoczęła pracę dla nowego klienta.
Spark Foundry to nowa nazwa domu mediowego Mediavest wprowadzona na początku lipca br.
Dołącz do dyskusji: Spark Foundry przejmuje obsługę Ergo Hestii od Caratu