Jeep na 70-lecie: Kiedy samochód staje się legendą? (wideo)
Pod hasłem „Kiedy samochód staje się legendą?” trwa wizerunkowa kampania reklamowa Jeep Icon. Akcję na zlecenie Fiata Auto Poland przygotowały firmy Leo Burnett i Maxus.
Wizerunkowa kampania samochodów Jeep jest prowadzona w związku z 70-leciem tej marki. Akcja pod hasłem „Kiedy samochód staje się legendą?” podkreśla wyjątkowość historii tych aut.
Kampania – zaplanowana do końca lutego – obejmuje telewizję (stacje z grupy TVN i TVP, kanały tematyczne z oferty At Media, Discovery i Polsat Media) oraz internet (przede wszystkim serwisy premium o tematyce biznesowej).
Akcję przygotowały agencja reklamowa Leo Burnett (kreacja) oraz dom mediowy Maxus (planowanie i zakup mediów).
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Jeep na 70-lecie: Kiedy samochód staje się legendą? (wideo)
http://najlepsze-auto.blogspot.com