Janusz Sielicki i Anna Krasińska w Ircenter
Do agencji badawczej Ircenter dołączyli Janusz Sielicki, który objął stanowisko dyrektora ds. badań oraz Anna Krasińska, która będzie odpowiedzialna za dział Digital Consumer Insights.
Janusz Sielicki będzie odpowiadał w spółce między innymi za rozwój klasycznych produktów badawczych oraz za panel badawczy, który spółka rozwija w oparciu o dane deklaratywne, pochodzące z urządzeń mobilnych i mediów społecznościowych. Wcześniej pracował na stanowisku Research Directora w firmach IIBR i Gfk Polonia.
Anna Krasińska będzie odpowiadała w spółce za rozwój oferty i koordynację projektów jakościowych na styku mediów społecznościowych i metod jakościowych (FGI, @FGI, IDI, BBD). Wcześniej pracowała w Pentor Research i w 4P Research Mix.
Zmiany personalne
Dołącz do dyskusji: Janusz Sielicki i Anna Krasińska w Ircenter