„Jaki to smak?” w kampanii nowych chipsów Lay’s (wideo)
Ruszyła promocja nowych wariantów smakowych chipsów Lay’s (PepsiCo). Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez firmy BBDO Warszawa, Media Direction OMD i Hill+Knowlton Strategies.
W ramach rozpoczętej 4 lutego promocji do sprzedaży trafiły chipsy Lay’s o czterech tajemniczych smakach, określonych tylko jako bukiety smakowe: serowy, mięsny, pikantny i warzywny. Zadaniem konsumentów jest kupienie chipsów (i zachowanie ich opakowania) oraz odgadnięcie ich konkretnego smaku. Codziennie w serwisie lays.pl można przesyłać po cztery propozycje, a po każdej uczestnik dostaje podpowiedź (lodowato, zimno, ciepło, gorąco) mówiącą, jak blisko był prawdy.
W loterii - zaplanowanej do końca marca - do zdobycia są cztery nagrody po 50 tys. zł, 40 po tysiąc złotych, które zostaną wylosowane 12 kwietnia. Dodatkowo co tydzień wśród osób, które zgłosiły najwięcej propozycji w poprzednim tygodniu, będzie losowanych 50 kartonów chipsów.
Promocji - którą we własnym zakresie realizuje należąca do PepsiCo firma Frito Lay Poland - towarzyszy kampania reklamowa w telewizji oraz internecie.
Za kreację i produkcję reklam, przygotowanie i koordynację strony konkursowej lays.pl oraz działania na Facebooku odpowiada agencja reklamowa BBDO Warszawa, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction, a aktywności PR w internecie przygotowała i realizuje agencja Hill+Knowlton Strategies.
Dołącz do dyskusji: „Jaki to smak?” w kampanii nowych chipsów Lay’s (wideo)