Lay's przekonuje konsumentów, że "za każdym wspaniałym chipsem kryje się wspaniały ziemniak"
Ruszyła kampania reklamowa chipsów Lay's, produkowanych przez PepsiCo.

Jesień, czyli sezon na przekąski przed nami, zatem jest to odpowiedni czas na przybliżenie konsumentom procesu powstawania Lay’s. Są produkowane z polskich ziemniaków ze zrównoważonych upraw, a nowa kampania w przystępny dla odbiorcy sposób pokazuje ziemniaka jako surowiec kluczowy dla wytworzenia chipsów o najwyższej jakości.
– Celem najnowszej kampanii Lay’s jest przypomnienie konsumentom, iż do produkcji chipsów Lay’s wykorzystujemy tylko najwyższej jakości ziemniaki pochodzące z polskich upraw. Poprzez skierowanie uwagi właśnie na ziemniaka, chcemy budować świadomość na temat procesu wytwórczego i istotnego znaczenia naturalnych surowców dla jakości produktu końcowego. Mamy doskonałych dostawców – polskich rolników, którzy uprawiają ziemniaki w sposób zrównoważony – powiedziała Monika Kruk, brand manager marki Lay's.
W telewizji emitowany jest już spot reklamowy z hasłem przewodnim „Za każdym wspaniałym chipsem Lay’s kryje się wspaniały ziemniak”. Marka zdecydowała się także na współpracę z influencerem Piotrem Latałą, który jako @Ziemniak.tv publikuje treści edukacyjne dla konsumentów w mediach społecznościowych (You Tube, Instagram).
Kampanię wspierać będą także działania edukacyjne prowadzone w serwisach własnych PepsiCo oraz u partnerów mediowych.
Za akcję edukacyjną, strategię oraz koncept kreatywny odpowiada agencja Zenith. Adaptację trwającego 30 sekund spotu TV przygotowała agencja H2O. Za planowanie i zakup mediów oraz współpracę z influencerami odpowiada Zenith.
Dołącz do dyskusji: Lay's przekonuje konsumentów, że "za każdym wspaniałym chipsem kryje się wspaniały ziemniak"