Jak kupujemy leki, a jak inne produkty
Polacy mają odmienne podejście do kupowania leków OTC (leki kupowane bez recepty) i innych dóbr konsumenckich codziennego użytku - wynika z badań TNS OBOP
Podobieństwo decyzji konsumenckich przy zakupie leków OTC i innych artykułów konsumpcyjnych przejawia się natomiast w tym, że rzadko przyznajemy się do ulegania wpływom reklamy, promocji itp. zachęt (6%-8% wskazań) oraz jeszcze rzadziej poszukujemy produktów pochodzenia krajowego - polskich marek (5%-6% wskazań).
*Porównano dane o czynnikach determinujących wybór leku OTC, opublikowane w raporcie "Zwyczaje zakupowe Polaków dotyczące nabywania leków"** oraz wyniki badania Omnimas przeprowadzonego w lutym 2004 roku***, a dotyczącego kryteriów branych pod uwagę przy wyborze produktów podczas codziennych zakupów.
Raporty
Dołącz do dyskusji: Jak kupujemy leki, a jak inne produkty