Isobar Poland obsłuży BNP Paribas Bank Polska w social media
W czerwcu agencja Isobar Poland rozpocznie obsługę BNP Paribas Bank Polska w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych. Zlecenie to zdobyła w przetargu.

Isobar Poland będzie zajmować się dla BNP Paribas Bank Polska przygotowaniem całościowej strategii komunikacji w social media, kreacją treści oraz realizacją akcji aktywujących odbiorców. Działania będą prowadzone przede wszystkim na facebookowym fanpage’u banku, mającym obecnie 36 tys. użytkowników.
W przetargu Isobar Poland - działająca od marca br., po przejęciu Grupy Socializer przez Dentsu Aegis Network (więcej na ten temat) - wygrała z agencjami Lowe Warsaw (agencja obsługująca BNP Paribas Bank Polska w zakresie ATL i BTL), DDB Warszawa oraz 180heartbeats + Jung v. Matt. Umowę podpisano na dwa lata.
Poprzednio BNP Paribas Bank Polska obsługiwała w social media agencja We Are Media.
Dołącz do dyskusji: Isobar Poland obsłuży BNP Paribas Bank Polska w social media