Ipsos łączy działy ASI i MediaCT w Ipsos Connect
Firma badawcza Ipsos połączyła swoje dotychczasowe struktury ASI i MediaCT w pion Ipsos Connect specjalizujący się w badaniach komunikacji, reklamy i mediów. Zmiana obejmuje wszystkie biura firmy, w polskim zmienia się mniej, bo funkcjonował w nim tylko dział ASI.
- Nowopowstała dywizja wychodzi naprzeciw potrzebom klientów ASI i MediaCT, które w coraz większym stopniu zaczynają się przenikać - opisuje nowy pion Didier Truchot, założyciel i prezydent Ipsosu. Firma podkreśla, że struktura jest odpowiedzią na rosnącą złożoność komunikacji, reklam i mediów oraz rosnącą rolę internetu.
W Polsce Ipsos Connect powstaje na bazie dotychczasowego działu Ipsos ASI, a zespołowi nadal będzie szefować Mateusz Głowacki.
- Nasz polski team był do tej pory znany głównie z innowacyjnych technik badania reklamy, zwłaszcza trackingowych i pre-testowych (takich jak AdLab / ASI:Labs, Next*TV, ASI:Connect, ASI:Check). Cieszymy się, że nasz arsenał już wkrótce poszerzy się o światowej klasy narzędzia dostosowane do badania branży medialnej - komentuje Głowacki.
Dołącz do dyskusji: Ipsos łączy działy ASI i MediaCT w Ipsos Connect