Honda, Budweiser, Snickers, Colgate, LG Electronics i PayPal z reklamami na Super Bowl 2016
Ponad 20 reklamodawców potwierdziło już, że będą promować swoje produkty podczas tegorocznego finału Super Bowl. Na razie najliczniej reprezentowana jest branża motoryzacyjna i spożywcza.
W tym roku transmisję z finału ligi futbolu amerykańskiego Super Bowl przeprowadzi stacja CBS. Jeszcze w listopadzie ub.r. zapowiedziała ona, że prawie wszystkie miejsca reklamowe zostały już zarezerwowane, mimo że tegoroczne ceny spotów są średnio o 11 proc. wyższe niż w ub.r.
Obecnie nie jest znana lista wszystkich reklamodawców, którzy zamierzają nadać swoje spoty podczas Super Bowl 2016. Na razie swoją obecność podczas transmisji potwierdziło 21 firm. Najliczniej spośród nich reprezentowana jest branża motoryzacyjna i spożywcza. Niewielu reklamodawców zdradziło szczegóły dotyczące spotów, które będą nadawane. Wiadomo jednak na przykład, że reklama koncernu LG zostanie zrealizowana przez Ridley’a Scotta i jego syna Jake’a.
Reklamodawcy, którzy do tej pory potwierdzili udział w Super Bowl 2016:
Motoryzacja: Acura, Buick, Honda, Hyundai, Kia, Mini USA
Branża spożywcza: Avocados From Mexico, Budweiser, Butterfinger, Doritos, Skittles, Snickers, Taco Bell
Ubezpieczenia i finanse: Intuit, SunTrust Banks, TurboTax
Internet: Squarespace, Wix
Technologie i telekomunikacja: LG Electronics, PayPal
Produkty paczkowane: Colgate.
50. finał Super Bowl odbędzie się 7 lutego 2016 roku na stadionie w Santa Clara w Kalifornii. Dla reklamodawców impreza jest najważniejszym corocznym wydarzeniem telewizyjnym w USA. Ostatnia transmisja w lutym ub.r. okazała się rekordowa w historii Super Bowl - przyciągnęła przed telewizory 114,5 mln widzów, a 1,3 mln obejrzało ją w internecie.
Dołącz do dyskusji: Honda, Budweiser, Snickers, Colgate, LG Electronics i PayPal z reklamami na Super Bowl 2016