„Hardcore Henry” promowany przez youtuberów z kanału Ponki (wideo)
W ramach kampanii reklamującej film „Hardcore Henry” autorzy kanału youtube’owego Ponki przygotowali klip interaktywny. Za koncepcję i strategię akcji odpowiada agencja K2 Media.
Kampania z udziałem twórców kanału Ponki nawiązuje do charakterystycznego zabiegu wykorzystanego w „Hardcore Henry” - film został w całości zrealizowany w narracji pierwszoosobowej, takiej jak w wielu grach komputerowych.
Klip youtuberów jest inspirowany losami tytułowego bohatera filmu - Henry’ego. Wideo jest interaktywne - użytkownicy mogą wybierać z zaproponowanych wariantów dalszy ciąg akcji
Za koncepcję i nadzór strategiczny nad przygotowaniem klipu, w ścisłej współpracy z autorami kanału Ponki, odpowiadała agencja K2 Media.
Marketing internetowy
Dołącz do dyskusji: „Hardcore Henry” promowany przez youtuberów z kanału Ponki (wideo)