Hand Made promuje nową ładowarkę do samochodów elektrycznych marki Green Cell
Agencja Hand Made odpowiada za najnowszą kampanię wprowadzającą na rynek nową ładowarkę do samochodów elektrycznych marki Green Cell.

Habu to nowa ładowarka do samochodów elektrycznych, całościowo zaprojektowana w dziale badań i rozwoju Green Cell.
Agencja Hand Made opracowała koncepcję kreatywną spotu reklamowego marki. Odpowiada też za jego produkcję z wykorzystaniem technologii ekranów ledowych oraz dedykowaną sesję fotograficzną.
- W naszej kampanii innowacyjny był produkt, ale także sam spot i sesja zdjęciowa. Zdecydowaliśmy się na produkcję wykorzystującą technikę ekranów ledowych i wirtualne przestrzenie. Zrealizowaliśmy ją zatem w studio ATM Virtual. Dzięki temu mieliśmy możliwość w ciągu jednego dnia zdjęciowego przenieść się w kilka lokacji, zmienić pory roku i dnia. Była to dla nas pierwsza tego typu produkcja, natomiast zaangażowaliśmy do niej obeznanego z tą techniką reżysera - Armina Kurasza, który wiedział jak poruszać się w tym środowisku. Natomiast animacje 3D i 2D stworzone w naszym wewnętrznym studio agencyjnym dopełniły wrażenia, że mamy do czynienia z bardzo nowoczesnym produktem, jakim właśnie jest Habu - mówi Magda Ludwig, agency producer w Hand Made.
Dołącz do dyskusji: Hand Made promuje nową ładowarkę do samochodów elektrycznych marki Green Cell