H&M najlepszą handlową marką w Europie
Szwedzka firma odzieżowa Hennes & Mauritz (H&M) została uznana najbardziej wartościową marką handlową w Europie.
W dorocznym rankingu firmy Interbrand, marka H&M osiągnęła wartość 10,4 miliarda euro - informuje serwis Brand Republic.
Za H&M znalazły się kolejno: Carrefour (wartość 6,6 miliarda euro), IKEA (6,5 mld), Tesco (5,6 mld), Marks & Spencer (5,1 mld), Zara (4,1 mld), Aldi (2,7 mld), Boots (2 mld), El Corte Ingles (1,9 mld), Auchan (1,9 mld), ASDA (1,2 mld), MediaMarkt (1,1 mld), Lidl (0,9 mld), Edeka (0,9 mld), C&A (0,9 mld), Sephora (0,8 mld), The Body Shop (0,7 mld), Argos (0,7 mld), Mango (0,7 mld), Sainsbury's (0,5 mld), Kaufland (0,4 mld), Mercadona (0,4 mld), FNAC (0,4 mld), Rewe (0,3 mld) oraz Carphone Warehouse (0,3 mld).
Z badania przeprowadzonego przez Interbrand wynika też, że ponad połowa sprzedawców ze wspomnianej listy ponad 30 procent swoich zeszłorocznych dochodów uzyskała ze sprzedaży artykułów pod własnymi markami.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: H&M najlepszą handlową marką w Europie