SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

H&M najlepszą handlową marką w Europie

Szwedzka firma odzieżowa Hennes & Mauritz (H&M) została uznana najbardziej wartościową marką handlową w Europie.

W dorocznym rankingu firmy Interbrand, marka H&M osiągnęła wartość 10,4 miliarda euro - informuje serwis Brand Republic.

Za H&M znalazły się kolejno: Carrefour (wartość 6,6 miliarda euro), IKEA (6,5 mld), Tesco (5,6 mld), Marks & Spencer (5,1 mld), Zara (4,1 mld), Aldi (2,7 mld), Boots (2 mld), El Corte Ingles (1,9 mld), Auchan (1,9 mld), ASDA (1,2 mld), MediaMarkt (1,1 mld), Lidl (0,9 mld), Edeka (0,9 mld), C&A (0,9 mld), Sephora (0,8 mld), The Body Shop (0,7 mld), Argos (0,7 mld), Mango (0,7 mld), Sainsbury's (0,5 mld), Kaufland (0,4 mld), Mercadona (0,4 mld), FNAC (0,4 mld), Rewe (0,3 mld) oraz Carphone Warehouse (0,3 mld).

Z badania przeprowadzonego przez Interbrand wynika też, że ponad połowa sprzedawców ze wspomnianej listy ponad 30 procent swoich zeszłorocznych dochodów uzyskała ze sprzedaży artykułów pod własnymi markami.

źródło: Brand Republic

  • Więcej informacji:
  • H&M

Dołącz do dyskusji: H&M najlepszą handlową marką w Europie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl