Gwiazdy oglądane przez webcam w jesiennym spocie TVN (wideo)
“TVN i tu, i tu” - pod takim hasłem stacja promuje jesienną ofertę programową. Najnowszy spot wizerunkowy pokazuje, że formaty TVN można oglądać nie tylko w telewizji, ale i w internecie. W filmie obserwujemy gwiazdy stacji przez kamerę internetową.
Joanna Krupa ogląda sukienki, w tle gra włączony telewizor. Nagle ktoś mówi do modelki z ekranu komputera, Joanna odrywa się od swojej czynności i macha do tajemniczej osoby. Cała akcja dzieje się bardzo szybka. Tak zaczyna się kolejny, siódmy już spot TVN promujący ofertę kanału na jesienny sezon.
- Chcieliśmy pokazać TVN jako stacją obecną w tradycyjnej telewizji jak i w internecie. Nie mówimy już o ramówce, ale o ofercie programowej. Pretekstem do stworzenia takiego konceptu spotu jest planowane na wrzesień uruchomienie serwisu wideo na żądanie z pozycjami TVN na tvn.pl - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. Robert Przyszlak, dyrektor autopromocji TVN. - Oglądając spot widzowie mają wrażenie, że patrzą na gwiazdy TVN poprzez kamerę internetową. Istotnym elementem filmu są nowoczesne technologie, komórki, tablety, które służą obecnie do oglądania programów telewizyjnych - tłumaczy Przyszlak.
Poza Joanną Krupą, prowadzącą talent-show “Top Model”, w filmie występują: Magda Gessler, Kuba Wojewódzki, jurorzy i prowadzący “Tańca z gwiazdami”, jurorzy “Mam talent!” oraz aktorzy z seriali “Układ warszawski”, “Przepis na życie” i “Wszyscy kochają Romana” - To produkcje ze ścisłego prime-time TVN i najistotniejsze jesienne nowości stacji – wyjaśnia dyrektor autopromocji TVN. Aby pokazać wszytskie występujące w filmie postacie, ekran w spocie dzieli się często na cztery części.
Tłem muzycznym spotu jest piosenka “Come Closer” Milesa Kane'a. - Świeży utwór młodego brytyjskiego artysty, który wcześniej był członkiem zespołu The Rascals. Jak zwykle lubimy poszukiwać muzyki, która nie jest oczywista i oddaje emocje, jakie chcemy zawrzeć w spocie, a ten utwór jest taki prowokująco-zadziorny - mówi Wirtualnemedia.pl Przyszlak.
>>> Pięć nowości w jesiennej ramówce TVN, zmiany godzin emisji
Zdjęcia do filmu realizowano przez kilkanaście dni w różnych lokalizacjach, fragment z Krupa nakręcono w show roomie jednej z firm odzieżowych, scena z udziałem Magdy Gessler zrealizowana była w restauracji, a ujęcia z aktorami sitcomu “Wszyscy kochają Romana” nakręcono na planie ich serialu. Montaż odbywał się na bieżąco, dlatego przed zdjęciami do ostatniego fragmentu, film był gotowy niemal w całości.
Robert Przyszlak, dyrektor autopromocji TVN
Spot nadawany jest w TVN od 9 sierpnia br. (tego dnia kanał zaprezentował jesienną ofertę programową na konferencji). - Spot traktujemy jako ID stacji – wizytówkę kanału - mówi nam Robert Przyszlak. Czyli tak jak np. jingiel emitowany przez blokiem reklamowym. Nie jest on zatem ani autopromocją (zalicza są do limitu 12 minut reklam w godzinie) ani ogłoszeniem nadawcy (można nadawać je przez 2 minuty w godzinie). Film zobaczyć można też w internecie, ale jego sieciowa wersja różni się nieco od tej telewizyjnej. - Wykorzystujemy specyfikę internetu. Niektóre słowa z tytułów seriali i programów zostały zastąpione przez emotikony - tłumaczy Przyszlak.
>>> Nowości serialowe TVN nie w OnetVOD, a w serwisie TVN Online
Za produkcję spotu odpowiadał - tak jak przy poprzednich filmach - dział autopromocji TVN. Jego pomysłodawcą był Maciej Chaberek, reżyserował Paweł Pallester, funkcję art directora projektu pełnił Przemysław Kilichowski, a za kreację odpowiadał Robert Przyszlak.
TVN spoty wizerunkowe realizuje od jesieni 2008 roku. Spot z wiosny 2009 wypromował piosenkę Lenki “The Show”, a stacja otrzymała za niego nagrodę w konkursie Promax/BDA (dowiedz się więcej), zaś wiosną br. w filmie pojawiło się tzw. kinetyczne domino, stworzone przez studentów Politechniki Warszawskiej (więcej na ten temat). Od dwóch ramówek własne spoty przygotowuje też Telewizja Polsat, teraz także nagrywa reklamówkę.
Dołącz do dyskusji: Gwiazdy oglądane przez webcam w jesiennym spocie TVN (wideo)