Gucci jak z obrazka - marka niezwykłymi zdjęciami promuje biżuterię
Nowa kampania kolekcji biżuterii Gucci Le Marché des Merveilles inspirowana jest motywami renesansowymi. Zdjęcia wyglądają jak prace flamandzkich mistrzów malarstwa.
W ramach kampanii promocyjnej Le Marché des Merveilles dom mody Gucci postawił na oryginalny koncept. Cykl zdjęć przypomina obrazy flamandzkich malarzy z okresu renesansu. Światło wykorzystane w portretach odtwarza techniki mistrzów pędzla - ciemniejsze ramy, skupienie na fakturze i wydobyciu koloru. Zdjęcia są dzięki temu niemal jak wyjęte z muzeum.
Na portretach możemy oglądać modelki w kolczykach, bogato zdobionych naszyjnikach, bransoletach i pierścionkach. Ich ceny wynoszą nawet kilka tysięcy euro.
Zdjęcia wykonała Julia Hetta, specjalizująca się w portretach.
Reklama zewnętrzna
Dołącz do dyskusji: Gucci jak z obrazka - marka niezwykłymi zdjęciami promuje biżuterię