Grześki wracają do szkoły z hasłem "Dziecku odmówisz?"
Ruszyła kampania reklamowa, promująca ofertę marki Grześki (Colian). Działania pod hasłem "Grześki & paczka Jazda do szkoły" przygotowały Just, Initiative, Pure Play i First Line Polska.
Promocyjnymi cenami objęto wszystkie warianty "Grześków", wafli "Familijne 2Go" multipack 4+1, "Familijne 2Go" 20g +50% oraz batony "Jeżyki" 30g classic i kokos.
Akcja trwa do połowy września, w punktach sprzedaży we wszystkich kanałach dystrybucji. Na dodatkowych ekspozycjach w sklepach, z wyróżniającą się grafiką szkolnego autobusu, znajdują się wafelki "Grześki", batony "Jeżyki" i wafelki "Familijne 2Go".
Promocję komunikuje spot telewizyjny i radiowy. W reklamie emitowanej w telewizji ojciec i syn wymieniają się deskorolką i batonem, a tle widać hasło "Dziecku odmówisz?".
Komunikację uzupełniają działania w social mediach i kinach.
Za projekt graficzny i koncepcję kreatywną akcji w sklepach odpowiada First Line Polska. Koncept kreatywny spotu opracowała agencja Just.
Zakup mediów powierzono Initiative oraz Pure Play.
Dołącz do dyskusji: Grześki wracają do szkoły z hasłem "Dziecku odmówisz?"