SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zupełnie nowe Familijne. Tak dziś wyglądają klasyczne słodycze

Firma Colian wprowadziła nowe opakowania wafelków Familijnych. Promuje je kampanią autorstwa agencji Opus B. 

Zadaniem zespołu Opus B było opracowanie komunikacji nowych opakowań wafelków Familijne, które sukcesywnie pojawiają się na sklepowych półkach.

- O nowych opakowaniach wafelków postanowiliśmy opowiedzieć lekko i z uśmiechem, w znanej już widzom konwencji wierszyka, i z udziałem sympatycznych animowanych bohaterów - tłumaczy Kuba Janicki, creative director w Opus B.

Wafelki Familijne w nowych opakowaniach

Autorzy działań bazując na istniejących elementach stworzonej przez siebie platformy "Mus je schrupać zanim znikną", wzbogacili komunikację o nowe elementy, w tym animację poklatkową. 

Kampania zasięgiem obejmie telewizję oraz serwisy VOD i YouTube. Opus B odpowiada za kreację oraz realizację spotu.
 

Dołącz do dyskusji: Zupełnie nowe Familijne. Tak dziś wyglądają klasyczne słodycze

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
UWAGA! OSTRZEŻENIE! W składzie znajduje się szkodliwy tłuszcz.
odpowiedź