Zupełnie nowe Familijne. Tak dziś wyglądają klasyczne słodycze
Firma Colian wprowadziła nowe opakowania wafelków Familijnych. Promuje je kampanią autorstwa agencji Opus B.
Zadaniem zespołu Opus B było opracowanie komunikacji nowych opakowań wafelków Familijne, które sukcesywnie pojawiają się na sklepowych półkach.
- O nowych opakowaniach wafelków postanowiliśmy opowiedzieć lekko i z uśmiechem, w znanej już widzom konwencji wierszyka, i z udziałem sympatycznych animowanych bohaterów - tłumaczy Kuba Janicki, creative director w Opus B.
Wafelki Familijne w nowych opakowaniach
Autorzy działań bazując na istniejących elementach stworzonej przez siebie platformy "Mus je schrupać zanim znikną", wzbogacili komunikację o nowe elementy, w tym animację poklatkową.
Kampania zasięgiem obejmie telewizję oraz serwisy VOD i YouTube. Opus B odpowiada za kreację oraz realizację spotu.
Dołącz do dyskusji: Zupełnie nowe Familijne. Tak dziś wyglądają klasyczne słodycze