Grupa Grandes Kochonos powołuje zespół strategiczny
The Strategists to nowa komórka strategiczno-new businessowa w agencjach Grandes Kochonos i Grandes Kochonos Digital. Zespół powstał na początku sierpnia i liczy czworo pracowników.

Nowy dział będzie wspierać strategicznie bieżących klientów agencji z obu spółek oraz zarządzać procesami strategicznymi w działaniach new biznesowych.
The Strategists tworzą Jacek Wlazło, lider i współzałożyciel Grandes Kochonos, Julia Jędrzejewska, new business manager tej agencji oraz Piotrek Maciejczyk, reasercher i wykładowca akademicki (UW, SWPS).
W nowym zespole pracuje także Karolina Liberka, która dołączyła do Grandes Kochonos w lipcu br., na stanowisko strategy directora. Poprzednio kierowała strategią w agencji Feno. Doświadczenie zdobywała także w mediach marketingowych. Jest wykładowcą na studiach MBA. Ukończyła też The Chartered Institute of Marketing.
- Olbrzymia konkurencja wymaga na nas bardzo precyzyjnego podejścia do briefów ze strony klienta, których w całej grupie otrzymujemy coraz więcej. Klasyczny dział strategii nie wystarcza. Jesteśmy wciąż małą, elastyczną i szybko działającą agencją, dlatego Strategist musi być elementem tej filozofii. Połączenie doświadczenia Jacka Wlazło, ze znajomością trendów konsumenckich i najnowszych metodologii badań Karoliny Liberki z młodzieńczym entuzjazmem Julii Jędrzejewskiej i Piotrka Maciejczyka powinno szybko przynieść efekty w pozyskiwaniu klientów. Liczę także na wewnętrzny rozwój i lepsze zrozumienia konsumenta przez wszystkich w grupie Grandes Kochonos - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Jacek Stalewski, prezes Grandes Kochonos.
Dołącz do dyskusji: Grupa Grandes Kochonos powołuje zespół strategiczny