Grey Group i Millward Brown odświeżą wizerunek KGHM
Konsorcjum agencji reklamowej Grey Group i instytutu badawczego Millward Brown wygrało przetarg dotyczący aktualizacji wizerunku firmy KGHM Polska Miedź. Zlecenie zostanie zrealizowane do końca br.
Projekt, za który odpowiada konsorcjum Grey Group i Millward Brown, rozpocznie się od przeprowadzenia badania obecnego wizerunku KGHM. Wyniki tego badania, a także przygotowanej równolegle analizy działań innych firm z sektora wydobywczego, pozwolą na dalsze prace m.in. nad zidentyfikowaniem i określeniem tożsamości KGHM, opracowaniem systemu identyfikacji wizualnej, w tym jej elementów graficznych czy elementów komunikacji.
Przy realizacji projektu Grey Group i Millward Brown będdą współpracować ze specjalistycznymi firmami. Są wśród nich zarówno te należące - podobnie jak Grey i Millward Brown - do koncernu medialnego WPP, tj. agencja interaktywna Possible, KW43, zajmująca się zagadnieniami brand design, agencja public relations Solski Burson-Marsteller, i dom mediowy MediaCom Warszawa, jak też niewchodząca w skład WPP firma SGS specjalizującą się w kwestiach CSR, szkoleń, weryfikacji, testowania i certyfikacji.
Celem projektu jest zbudowanie spójnego, odpowiadającego najwyższym standardom światowym systemu wartości, tożsamości, architektury marki, systemu identyfikacji wizualnej oraz komunikacji KGHM. Firma chce umacniać swój wizerunek czołowego globalnego producenta, kontrahenta i pracodawcy, prowadzącego politykę zrównoważonego rozwoju.
Dołącz do dyskusji: Grey Group i Millward Brown odświeżą wizerunek KGHM