„Grazia” z akcją rabatową „Stylowe zakupy”. Justyna Steczkowska na okładce
W czwartek 2 października w sprzedaży pojawi się kolejny numer dwutygodnika „Grazia” (Wydawnictwo Bauer), do którego dołączone będą kupony rabatowe w ramach akcji „Stylowe zakupy”. Na okładce pisma pojawi się Justyna Steczkowska.
W nowym numerze „Grazii” znajdą m.in. okładkowy wywiad z Justyną Steczkowską, a także rozmowy z Hubertem Urbańskim i Ewą Chodakowską. Redakcja pisma, wspólnie z miesięcznikiem „Twój Styl”, przygotowała dla czytelniczek akcję rabatową „Stylowe zakupy”. W ramach akcji do najnowszych wydań tych dwóch magazynów dołączone zostaną kupony rabatowe na najnowsze kolekcje jesień-zima 2014.
W rubrykach modowych „Grazii” umieszczone zostaną najmodniejsze ubrania i dodatki z kolekcji firm, które przyłączyły się do akcji rabatowej. Czytelniczki znajdą tam m.in. stylizacje wraz z podpowiedziami, ile pieniędzy można oszczędzić, korzystając z oferowanych rabatów.
Najnowsze wydanie „Grazii” będzie mieć powiększoną objętość - liczyć ma 160 stron i ukaże się w nakładzie 230 tys. egzemplarzy. Numer kosztować będzie 2,99 zł.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Sprzedaż najnowszego wydania „Grazii” wspierać będzie kampania reklamowa w telewizji (stacje TVP, TVN, Polsatu), radiu (RMF i RMF Classic) oraz internecie (Interia.pl). Opracowaniem kreacji kampanii zajęła się agencja Digit-Art, a media zaplanował MEC.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “Grazii” w I półroczu br. wyniosła 90 903 egz. (zobacz dane).
Dołącz do dyskusji: „Grazia” z akcją rabatową „Stylowe zakupy”. Justyna Steczkowska na okładce