Graal rozpoczął letnią kampanię marki Salatino (wideo)
Rozpoczęła się letnia kampania reklamowa sałatek rybnych Salatino produkowanych przez firmę Grall. Skupiono się w niej na promowaniu innowacyjnej linii zdrowych posiłków dla osób aktywnych.
Celem kampanii „Salatino w moim tempie” jest wsparcie promocyjne dwóch linii sałatek rybnych na bazie tuńczyka: Salatino, których naturalny skład jest odpowiedzią na zapotrzebowanie współczesnego konsumenta. Druga linia promowana w kampanii to limitowana seria Salatino ProAge – sałatki z ziołowymi dodatkami funkcjonalnymi, stworzone z myślą o potrzebach kobiet w określonych grupach wiekowych (powyżej 20., 30. i 40. roku życia).
Kampania telewizyjna realizowana jest poprzez emisję spotów 15”. Scenariusze reklam są żartobliwym ukłonem w stronę sytuacji, w których potrzebujemy szybko zjeść coś smacznego i zdrowego. Reklama dodatkowo zawiera przekaz, że idea Salatino jest czymś więcej niż opowieścią marketingową - to posiłek, który autentycznie może zachwycić smakiem i składem.
Obecną kampanią firma Graal chce wzmocnić wizerunek kategorii sałatek rybnych, jako zdrowych, gotowych posiłków dla każdej kobiety.
- Kampania „Salatino w moim tempie” ma łączyć cele biznesowe i wizerunkowe – mówi Wojciech Szejna, dyrektor ds. rozwoju i marketingu Grupy Graal. - Po sukcesie ubiegłorocznej kampanii wracamy ze zdwojoną siłą by jeszcze mocnej wspierać zarówno markę Salatino, jak i idee wygodnego posiłku dla kobiet dbających o formę i witalność.
Kampania będzie realizowana w lipcu i sierpniu. Spoty emitowane są w ogólnopolskich stacjach: TVN, Polsat, TVP oraz w stacjach tematycznych. Wsparciem tych działań są aktywności w internecie.
Firma nie podaje, z jakimi agencjami pracowała przy kampanii.
Dołącz do dyskusji: Graal rozpoczął letnią kampanię marki Salatino (wideo)