„Gotówka na wakacje” znów promuje Familijne
Z początkiem maja ruszy druga edycja loterii „Gotówka na wakacje” promującej wafle i ciastka marki Familijne (Jutrzenka Colian). Za realizację akcji i wspierającej ją kampanii reklamowej odpowiada agencja Soho Square.
Promocją „Gotówka na wakacje” będą objęte wszystkie rodzaje wafli i ciastek marki Familijne w opakowaniach z odpowiednimi naklejkami zawierającymi kody. Aby wziąć udział w akcji, należy kupić minimum jeden produkt, a kod promocyjny zarejestrować na stronie promocjafamilijne.pl lub wysłać pocztą opakowanie z naklejką na adres organizatora. Zgłoszenia przyjmowane są od 1 maja do 1 września br.
W loterii do wygrania będzie ponad półtora tysiąca nagród, m.in. co tydzień tysiąc złotych, a w finale - 30 tys. zł. Obsługą akcji zajmie się agencja Soho Square.
Promocję będzie wspierać kampania reklamowa, która obejmie telewizję, prasę (magazyny branżowe), radio, internet oraz sklepy (wobblery, plakaty, ulotki, owijki paletowe, standy produktowe i salesprezentery).
Reklamy przygotowała Soho Square.
Dołącz do dyskusji: „Gotówka na wakacje” znów promuje Familijne